jangan nak jadi sibuk sangat baizura....

rasa macam orang yang paling berguna bila hectic...banyak hal yang kena in-charge, dah biasa dengar pekik2, laung2 dalam suasana keja ni, tension datang dan pergi tapiiii saya sukaaaa.....

raya tahun ni rasanya dah xboleh ejas dowh, mmg balik raya ke-7 and terpaksa beraya di dataran merdeka...hehehe...masa tu nak tito guling2 xnak bangun xpe sebab semua orng balik kg....jalan clear laa...

tapi xpelaaaa korban ckit raya tahun ni...lagipun saya cuti seminggu lebih gak...lagipula banyak hal nak kena settle...banyak lagi laaa....=)

ni saya boleh jadi perancang yang baik. ini pun Mr.Imam agree. kadang2 je dia akan menidakkan tindakan saya yang lari-lari-lari dari perancangan asal =)

sebab tu la Mr.Imam tu saya anggap sebagai mentor saya actually, orang negeri saya kata boleh wat kecek kiro laaa....tapi....berkiro banyak...serba serbi nak buat kira-kira....aiseh...)hehehe....

apa-apa pun saya xkan cuba-cuba menipu Mr.Imam saya dalam hal-hal kitaorang...xkan tipu tapi  muslihat je...hehehe...

malam ni saya lambat titooo...rasa x mengantuk plak...survey2 juga hal2 kahwin...ada 80%..so kena tgu laksana jee...








Comments

Popular posts from this blog

~aku rebah bangun sendiri~

semalam punya rasa

Fadhilat Munajat Di Waktu Malam Mengikut Al-Quran dan As-sunnah