Assalamualaikum.... =)

Giler lama saya x update blog, xnyempat plak walhal dulu-dulu ni hobi saya, erm...pagi suda sekarang, mata x mau titooo laaa...xpelaaa layan blog dulu, saya re-read old post, rindu gamit hati zaman ago-go dulu, ~tetiba dalam ingatan ~ opsss saya kena ediit the whole blog ni, kasi lawe-lawe come-come ckit...

wah, upanya saya suda jadi orang besar....dulu kecil-kecil aje...hingus pun bersepah...hehe...

banyak menda yang berubah dalam 6-5 bulan ini....

Insyaallah wife wanna be pada seseorang nanti....saya x kenal Mr Imam...saya xsangka dia Mr Imam saya....

Mula kenal kerana cadangan abah mau saya kenal-kenal dulu dengan Mr Imam , saya menurut kata...menjaga hati abah...=) 

mula sapa dalam sms, dari hati memberat asalnya, lama-lama jiwa saya jadi ringan berkawan dengan Mr Imam...

jatuh hati senyap2 pada Mr Imam....=) oh berkat restu orang tua barangkali =)

saya mencari redha orang tua, supaya Tuhan juga meredhai saya =)

maybe ada banyk sama rata antara saya dan Mr Imam...xpun sebab dia dah tua...opsss matang ye Mr Imam...nanti xpasal-pasal kepala kena ketuk dengan Mr Imam saya..hehehe...

Mr Imam memang seorang penyabar...sabar dengan sikap dan kelakuan saya yang "baik-baik" ni....hehe...Thanks menerima kurangnya diri saya....

saya degil tapi saya sayang Mr Imam.... =)

ada 4 bulan lagi....ribut jiwa ni...xbuat apa menda lagi neh...Mr Imam memang poyo...coollll jer...tapi skang dah mula gelabah sorang2..hehehe.....ye la...xda menda prepare pun lagi....tapi xpe Mr Imam saya memang well manage laaa katakan....dia kata, bukan saya kata...alah macam xtahu plak Mr Imam suka angkat bakul sendiri...hehehe...jangan mara ye Mr Imam =)

Saya ada buat roughly checklist, rabu ni xsabar nak tunjuk dan duduk discuss dengan Mr.Imam.... =)












Comments

Popular posts from this blog

~aku rebah bangun sendiri~

semalam punya rasa

Fadhilat Munajat Di Waktu Malam Mengikut Al-Quran dan As-sunnah