owhhhhhh.....itu ini lagi...

sejak lunch saya tak sentuh makanan lagi, baru siap keja, bila kerja jgn berkira, baru rasa sempurna biarpun xda yang sempurna, tetapkan fokus =)

before saya shut down my komputer, saya update laaa kjap blog ni...lepas ni terus g shah alam =)

menginap nanti di Hotel Grand Bluewave Shah alam. jangan terbangun lambat daaah laaaa... =)

nasib baik letakkan saya berdua, kalo tidak, saya xboleh titoo laaaa...sebab saya ni penakottt lebih2 lagi tempat yang saya x biasa....brutal tapi penakottt...malu seyh...saya bukan berutal tapi saya bersifat kasar =)

setakat ini apa dah saya buat untuk persiapan kahwin ni????

~ sweettty but haven't done nothing ~ huhuhu.....

hectic ckit dengan kerja tapi mungkin minggu depan, saya akan mulakan setapak dan setapak setapak setapak...starbucks?aik tiba2 sturbucks plak??....hehe...kisah starbucks ye...'bos-bos' jer minum sturbucks...saya sturmucks jer...kedai mamat....seberang jalan ofis jer...

coooooolllllll n jgn nak gelabah2...minggu depan saya akan....
  • Pegi hospital / klinik kerajaan dlu set date for HIV test dulu. 
  • Book tarikh kursus pra - kahwin.
  • Pegi tengok baju kahwin (area kajang) dengan Mr Imam...kalo setuju terus book dulu sekali andaman.
  • Barang hantaran kena beli ckit ckit ckit....xnampak la bil tu banyak...hehehe
~ lagi....nanti saya akan fikir2kan ~

selepas raya 
  • kad kahwin both us
  • book pelamin (kelantan)
  • Kemas kemiskan menda yang patutttttt dan wajib sangat2...

MY VIOS tu nanti la duluuuu yea....nak settle satu-satu dulu, tapi kereta saya pun nak kena solek jugak...lepas kahwin laaa...Mr Imam kata nak belanja....untung lepas kahwin la gitu gak nye...ada baik jugak kahwin ni kan....hehe....Mr Imam nak belanja macam-macam itu ini begitu begini....sukanyaaaa macam cuka laa nti...hehehehe....mesti Mr Imam senyum masam manis pahit2 ni...pahit la banyak nye...hehehe....tapi apa-apa pun Mr Imam tetap manis di mata saya =) 

Dia lelaki yang kelakar, gila -gila dan romantis =) betul la cakap orang, lelaki yang muka garang macam nipon tu, selalunya punya jiwa yang lembut dan romantik. hahaha...romantik la sangat chow.... =) love him =)


Comments

Popular posts from this blog

~aku rebah bangun sendiri~

semalam punya rasa

Fadhilat Munajat Di Waktu Malam Mengikut Al-Quran dan As-sunnah