ish...apa lagi...

lunch time ~ saya x keluar makan, hanya makan snek...malas nak keluar...tapi sebenarnya badan tengah mengelembung pon haa...hehe...

"hanya 55 kg je k"...kata Mr.Imam..hahaha...badan saya kalo pernah naik pun hanya 60kg jeee...hehe...

sebenarnya Mr Imam tu xnak bagi saya TERover size dari dia sebab dia rasa dia je yang perlu over size...jeles kot tgk berat badan saya lebih ckit dari dia...hehehe....

tapi my boss panggil dia "abang badan tough"...saya tergelak2 laaa, kalo tgh makan nasi boleh tersembur...habis lah ayu nye bila saya gelak....tough ke??

hari ini macam biasa rutin saya bekerja di stesen tv ni, ada beberapa content yang saya perlu jaga dan mungkin penat ckit minggu ni sebab krew-krew akan bersiaran di luar, this time di masjid shah alam....

jom kita memeriahkan cinta masjid ini di Masjid Shah Alam =)

tapi dalam cbuk tu, banyak kali juga panggilan di tebuk...panggilan dari Mr Imam...=)

dia rindu saya ke??? =)

moga cinta ini dipalit rahmat Ilahi =)






Comments

Popular posts from this blog

~aku rebah bangun sendiri~

semalam punya rasa

Fadhilat Munajat Di Waktu Malam Mengikut Al-Quran dan As-sunnah