jaga lah kuku...jagalah kuku...jangan sampai bau kuku kaki..lalala...

hari ini saya cuti, off day...jadi apa yang saya buat je untuk sepanjang isnin ni???...saya kemas bilik, rumah, amik baju kat dobi, basuh keta, dan sempat jugak laaaaa buat pedicure kat mid valley...

pergi midvalley sorang2 jeee....saya buat la pedicure include buffing...suka bila ada orang belai kaki saya....=)

tunang saya hanya tahu dari jauh =)

tapi hati dia kuat risau jugak bila dia tahu saya sorang2...sebab tu saya balik awal...saya x nak dia risau... =)

pasal penjagaan dan kebersihan diri ni saya titik beratkan sangat laa....kaki kuku meski nampak kecil mendanya tapi kena laaa jaga, 

nanti mak mertua tgk..."aloh laaa natu aku...kuku kaki hitam nyeeeee.....nak make nasi pun x lalu...."

muka comel tapi kuku kaki x jaga....apa celop?saya pernah jumpa orang yang kuku kakinya x jaga tau...=(

=)

bahagian yang paling sonok nya....masa kaki saya di belai, kuku kaki di potong, digunting serbihan tepi2..di massage di betis dan kaki...erm...kurang tekanan saya....saya amik pakej promosi pedicure RM 112.

saya lebih pentingkan kaki dulu dari kuku tangan...pe2 pun kita mesti jaga kebersihan =) jaga la kuku kaki sebelum dapat penyakit kuku dan bau kaki...x semestinya buat pedicure, pentingnya bagaimana kita menjaga kaki kuku.




Comments

Popular posts from this blog

~aku rebah bangun sendiri~

semalam punya rasa

Fadhilat Munajat Di Waktu Malam Mengikut Al-Quran dan As-sunnah