ala lex luu..minum kopi lu....

lagi 3-4 bulan my big day...tapi apa pun x decide betul2 lagi....actually saya pening....hehehe...g kedai pengantin 2 jam pun x leh nak decided yang mcm ne...=) tapi this week mmg kna decide dah.

ala lex la luuuuuuu.....=)

ok saya dah select warna pilihan untuk majlis backwosh a.k.a majlis resepsi....

1) peach pink or pink or pink belacan...
warna pink je pun dah tiga warna macam2...mana mata x penna...

2) untuk majlis bertandang warna biru / turrquoise blue tiffany

3)akad nikah - warna putih ( yang ni saya nak design simple je)

actually mau design baru tiga2 baju ni...tapi Mr Imam x setuju...so mungkin saya design satu jer, lagipun pihak butik nak sponsor untuk baju nikah...tapi saya memberat nak tempah baju nikah dan bertandang....kalo saya usulkan pada Mr Imam pun of course Mr Imam lamaaaa nak bagi kelulusan dan kepastian...Mr Imam bukan x mampu tapi nak ajar saya kawal blanjawan n trusnya berjimat...ye la tu....=)

tudung saya ada pilihan sendiri, tempah khas untuk bersanding dan bertandang...tapi kalo Mr Imam tahu la kan confirm x setuju jugak ni....heehehe =) Ala la tok Mr Imam jangan saman...sekali je kan....=)

banyak hal yang saya perlu consider, saya x boleh pk diri saya sorang jer, ada saya untuk support Mr Imam bukan membebankan dia....ada saya untuk fikirkan family nya juga...

cuma kalo menda keperluan untuk saya macam tudung yang saya tergila2 kan sangat tu, apa salahnya saya labur duit sendiri..Mr Imam tu bukan penaja saya...=)

pe pun yang penting kehidupan selepas ada rumah dan tangga tu, kena cari erti disebalik sebuah perkahwinan...tiba2 plak kome rasa jadi mature...hahaha....=) ( oh tangan ke bahu mata keatas)

saya dah matang sekarang =) haa???ayo yo.....rindu dengan dia....huhuhu....











Comments

Popular posts from this blog

~aku rebah bangun sendiri~

semalam punya rasa

Fadhilat Munajat Di Waktu Malam Mengikut Al-Quran dan As-sunnah