takut eeeeee~~~~~

menjak-mejak ni saya menjadi 'ketakutan'...fobia...banyak yang saya fobia kan....bila saya drive dan berhenti tika lampu memberi isyarat merah, oh jiwa saya berdebar kalo sekiranya saya melihat ada muda-muda naik motor, pastinya saya takut dorang hampiri kereta saya, berhenti di sebelah tingkap, dan pecahkan tingkap...siang hari boleh berlaku dengan bebas, apatah lagi malam!!

sekarang kalo nak drive, saya prefer letak beg tangan dalam bonet kereta or letak bawah kerusi , xpun saya tudung dengan kain apa-apa. lagipula saya belum tinted lagi cermin kereta, lagi bahaya untuk saya yang balik malam sokmo....saya selalu kerja dan balik lewat...

life single katakan...sebelum berkahwin...ni lah life saya...kerja...

kalo dulu saya balik lewat pagi pun xpe, saya x risau...sekarang macam2 yang saya fikirkan...dah la tinggal rumah apartment...walaupun ada guard, tidak menjamin keselamatan saya seorang gadis...

naik lift paling takut...haha...takut hantu....ahahaha....ngek betul la...kalo naik lift saya akan main handphone dan tunduk je muka ke lantai...doa dalam hati cepat2 sampai tingkat 13...no tingkat paling akhir...xda tingkatan lagi...kebelakangan ni je saya baru rasa takut...sebab kawan2 dok cerita...kalo x saya coollll jer laa....

ada hantu mana hantu ada mana-mana.....hantu ni lagi takut oi....hantu rayau buat jahat kat orang....

Ya Allah mintak jauh la menda2 cm ni...

ok laaaa...saya mahu chow dulu, ada assignment pukul 2 @ petaling jaya....

tata...titi...tutu...=)


Comments

Popular posts from this blog

~aku rebah bangun sendiri~

semalam punya rasa

Fadhilat Munajat Di Waktu Malam Mengikut Al-Quran dan As-sunnah